У петак, 23. септембра 2022, партнери пројекта „Инклузивни речник – стварање новог речника инклузије за подстицање прихватања сексуалне оријентације међу наставницима и ученицима средњих школа“ (2020-1-ПТО1-КА201-078604) сусрели су се у Софији, у Бугарској, на другом транснационалном састанаку.
Дугорочни циљеви Пројекта су: стварање позитивног и инклузивног окружења у школама за све ученике без обзира на сексуалну оријентацију и родни идентитет; акумулирање наставних ресурса и креирање наставних планова који подучавају различитости и поштовању, укључујући примере СОРИ (сексуална орјензација и родни идентитет) тема које одражавају СОРИ разноликост у животима ученика, у породицама и у друштву; елиминисање из речника наставника и ученика извуче било какве предрасуде или дискриминаторне речи или понашања.
Састанак је имао за циљ анализу и праћење достигнућа и резултата, разговор о наредним корацима и организовање будућих активности. Поред наше школе, партнери који су присуствовали на догађају били су: AECP (Португалија), ESCUELA 2 COOPERATIVA VALENCIANA (Шпанија), FAMYLIAS (Шпанија), IDEC (Грчка), Liceo Scientifico Statale S. Cannizzaro (Италија), PROFESSIONAL SCHOOL OF ECOLOGY AND BIOTECHNOLOGY (Бугарска) и CEIPES (Италија).
Партнери улажу све своје напоре да постигну сјајне резултате: Приручник за нови вокабулар, који садржи инклузивну и прихватљиву терминологију у вези са темама сексуалне оријентације и родног идентитета, доступан је на различитим језицима на веб страници Пројекта; курс Нови речник за обуку за наставника, који ће водити едукаторе кроз правилну примену поменутог Приручника, ускоро ће бити објављен на свим језицима партнера; ускоро ће бити реализована онлајн платформа за видео приче Нови речникр која ће садржати све кратке видео снимке ученичких тимова.
Да бисте сазнали више о Пројекту, посетите веб страницу Пројекта и пратите друштвене мреже Пројекта на Фејсбуку и Инстаграму.